Salam Aidul Adha



Salam aidul adha kepada semua rakan-rakan blogger
Raya hari nie, xde ape yang special,
Mak masak nasi minyak gulai ayam,
sebab dah bajet lepas nie mesti makan daging je puas-puas,
aku pon x pergi tengok orang sembelih lembu,
x cilap dah 5 tahun aku x pergi tengok orang sembelih,
malas punya pasal pastu aku nie jenis kesian kat lembu'
orang kate kalau kita kesian so daging tu kita xleh makan,
jadi baik aku duk umah jer, tunggu daging sampai.


No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.