Pangkor Jua Akhirnya


keputusan yang memuaskan
nasib baik la pengarah program tukar lokasi bagi program KKDKP
yang dulu dicadang untuk ke JB tapi kini ditukar kembali ke Pangkor
memang paln asal nak ke Pangkor, tapi camna ntah boleh tukar
maybe sebab tak dapat sambutan kot
walaupun program nie free,
tapi ramai yang xnak join bila taw nak kena pergi JB
Tak tahu apa masalah dorang,
aku pon kalau boleh prefer pergi Pangkor lagi
yang memeningkan sekarang
aku kena jadi AJK Aktiviti
so aku kena plan macam-macam aktiviti time kat sana nanti
masalah lah guna, sebab aktiviti nak melibatkan sekali ngan lecturer
so ada la batas-batasnya sedikit
harap-harap dorang enjoy ngan program aku buat nanti

muke bajet suci, hahahaa

1 comment:

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.