Mengapa Jadi Begini?

Tinggal berapa jam je lagi...
Haish, kenapa rasa macam tak tenang jer...
Macam banyak je lagi benda yang aku tak study...
kenapa rasa macam kosong jer?
Nie last paper aku sem nie, Soil Mechanics..
aku rasa macam tak bersedia lagi nak amik paper nie,
banyak pulak benda nak kena hafal...
x confident, x confident....

aku pasti boleh

aku x nak subjek nie mencacatkan result aku sem nie,
camne pon, aku mesti score A,
sebab sem nie aku target dapat RATA,
orang lain boleh kenapa aku tak?
Doakanlah semoga aku berjaya dapat RATA.

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.