Kenapa JB, Bukan Pangkor?

Tinggal satu paper je lagi....
Soil Machanics
8hb semua dah boleh balik umah
tapi aku kena stay kat sini sebab terlibat ngan banyak program
bukan pulun or tamak, tapi disebakan sisitem KI yang baru diperkenalkan UiTM
so terpaska jugak la bergiat aktif walaupun terpaksa rela....
sepatutnya 26-28/11 nanti aku join Lawatan ke Pangkor
tetiba tukar tempat ke JB pulak....
coursemate aku pulak ramai yang cancel bila taw pasal pertukaran tempat
aduyai..... aku pon masih antara dua, nak pergi or x nak.....
macam best la pulak lepak kat umah kan.
masalah ngan rumah sewa lagi...

sampai sekarang masih mencari, ade tu memang ade,
tapi harganye Mak aiii......
kalau nak makan nasi ngan kicap hari-hari boleh la
papepon mesti cri sebelom habis sem...
so sape2 yang ade o taw pasal umah sewa kat Shah Alam inform la ek.

4 comments:

  1. adehh!! apa ade kt JB tu uols?? hhhe kalo weols pun suka pegi pangkor haha

    ReplyDelete
  2. tu la kak, dah sok dah plan nak g pankor, tetibe pg JB..... baru bercadang nak brenang kuak lentang kat sne. hehehee

    ReplyDelete
  3. da tu skg da jumpa rumah sewa ke belum ?

    ReplyDelete
  4. blom agi... ko taw ke mne2 umah yg nak disewa?

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.