Blogwalking Yang Berbaloi-baloi

akhirnya, berjaya gak wat watermark,
sebelom nie tercari-cari camna nak letak watermark kat gambar,
almaklumlah aku nie bukan pro bab mengedit nie,
tapi blogwalking hari nie macam dah tutorial dah aku dapat
antaranya FB fan page kat bawah tu, Blogpost bergerak and banyak lagi,
watermark aku nie pulak aku amik gambar header blog aku,
xyah susah-susah nak design len, just guna je ape yang ade,
agipon aku bukan pandai nak design nieh,,,,
dan hasilnya macam gambar kat bawah nie..

gambar nie amik time tournament futsal FKA
dan budak kelas aku antar 2 team
walaupun tak menang tapi best giler...
teka apakah posisi aku dalam court?

dan jawapannya ialah keeper.....
walaupun slim, tetapi diberi kepercayaan untuk jadi keeper...
cayalah team CB2

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.