EC220 students-Sempoi Habis!!!!

Kalau korang nak kenal nie la budak-budak kos aku, Bachelof of Civil Engineering. Semua nie boleh kate agak sempoi ar. Tapi x cukup lagi 2 orang mak minah sebab dorang balik kampung, so dari 22 orang tinggallah 20 orang, 13 lelaki dan 7 perempuan. Nie first sem aku ngan dorang, rata-rata semua baru aku kenal sebab ade yang datang dari UiTM Jengka & ade dari UiTM Penang. Camna pon, dorang memang sporting. Cayalah dak Group A. Hahahha........ Nak aku intoduce sorang-sorang ker?? Ok lah, let start with boys first...

Mat mat macho:-
Basyah:Die nie 'class rep' kitorang. Sikap leadership itu ade, keje pape pon bagi kat die confirm settle. agak penting jugak ar, kewujudan die dalam kelas aku. Hehehee.....
Mujir:Yang nie budak kelantan yang 'bolok'. Merapu jer keje, dia nie ade 2 orang adik yang satu group ngan kitorang. Nanti aku kenalkan.... Tapi selalu jer gaduh, kalah anjing ngan kucing. Biase la, x gurau x mesra. Hahahaa....
Zaki: Nie la adik mujir yang pertama, cita-cita die, nak jadi pengusaha 'Naked Spa' yang berjaya. Tu kata dia la. aku pon pening sebab ape die amik kos civil engineering. Die nie, manusia paling kuat merapu, boleh kate xde die, x cerialah kelas kitorang.
Ajie:Yang nie, aku pon x tahu nak cakap ape, nak kata pemalu x kot. Mungkin pendiam kot. Hahaha......... Tapi sekali bersuara, nah amik ko sebijik atas muke die bagi. hahaha.....
Fathi: @Abang Long. Hahaha.... xde ar. Yang nie lagi sorang, perangai x matang-matang. Mengalahkan budak-budak. Tapi x pe, kitorang faham. Hahaha..........
Mizan:@Arab, dari mane datang name arab aku pon x tahu. Nak kate ade kacukan arab jauh sekali. Memang x sama ar. Yang nie pon same, cita-cita nak jadi pemandu prebet sapu. Hahaha... betul ker Mizan? Cayalah Mizan...... teruskan usaha anda.
Chip: Yang nie la adik bongsu si Zaki ngan si Mujir tu. Muka memang x sama, tp percayalah yang dorang nie, dari mak len & ayah len. Mesti korang confiuskan. Chip nie aku nak kasi nick name 'Raja Kalut' la.... Kalut dalam semua aspek, tak kira dimana jua dikau berada. hahaha...
Wan Aziz: Kawan baik Chip. Nama pon dah seakan-akan sama. Jangan cuba buli kawan bek die kalu x nak kene fly kick. Hahahaha......... Wan@best presentator in our class.....
Haziq:Perwatakan sebenar jauh tersasar dari anggapan aku mula-mula kenal die. Merapu tahap XXX. Kalau korang nak taw, dia nilah defender terbaik kitorang klu men futsal lawan Group B. Sanggup gadaikan nyawa die demi pride kitorang. Hahahaha......
Zul: Best striker, semua sokong?? Hahaha........ Budak paling bijak dalam subjek Geology. Asyik dapat highest mark jer. Jeles betul aku. Hehehee....
Mere: Boleh kate member yang paling rapat ngan aku ar. Sebab die sorang-sorang dak laki dalam group aku dari UiTM Arau. Pemalu gile dengan perempuan. Tapi kalau belakang-belakang, haih cume geng-geng laki je tahu. Hahahaha.....
Faliq:Hampir terlupa aku ngan mamat nie. Hahaha..... Paling suke tido tyme kelas, walopon depan lecterur yang tengah mengajar. Hahaha.......... Dasyat ar ko faliq, tabik spring aku bg kat ko. hahaha

Minah minah sempoi:-
Nisah: Suke belumba ngan aku bila nak balik umah sebab ganjaran bagi sape yg menang dapat 'chip'. Semangat giler die nak menang. Hahaha........ Suke tido dalam kelas, tapi otak superB.
Syieda: Budak-budak kelas aku suke bahan die, sebab die sporting jugak ar. Kira dalam geng-geng perempuan die ar ketua. Bleh syieda?? Hahaha...
Masyi: dak group aku tyme kelas AotuCad, selalu kene bebel ngan aku sebab x siap progress report, tapi penyabar habis. Ye ke?? Hahaha...
Iqa: Yang nie, korang jangan kacau, sebab die dah bertunang kot. Bersinar-sinar cincin die dalam kelas, sampai menggangu tumpuan aku lam kelas. Hahaha.......
Hannan: Nie, ketua segala ketua, walopon syieda tu ketua geng-geng perempuan, tapi hannan paling tinggi, pangkat ape aku pon x pasti. Hahahaa.....
Nad: Die nie garang giler, takut aku... Hahaha........ Selalu je ngan Amirah. Pelik jugak ar, ntah tak tahu nk cakap ape. Misteri-misteri. hehehe...
Amirah: Dak kelas aku tyme kat UiTM Arau. Hai anak 'Ibu'. Hahaha........ ramai yang minat die nie, tapi cume dia yang x tahu. so diam-diam je la. Hahaha.......
Yaya:xde dalam gambar, yang nie pun jenis yang boleh tahan gak hyper dalam kelas. Sebab dorang nie ade geng, ape naem geng dorang aku x tahu la. Hahaha....
Tehah: Kawan bek yaya, suke bergosip dalam kelas. Hahaha............



So, cukup la setakat nie, aku pon dah letih nak menaip. So mintak maaf kalu terkasar bahasa... Semua tu gurauan semata-mata....

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.