Tyra Punya Pasal

em....
aku di tagged oleh tyra
macam best gak tagged nie. hahahaha......

(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang diri anda (tak kisah ler benda tu fakta ke angan-angan ker cita-cita ker imaginasi ker tentang 'body' ker awek, pakwe, makwe etc.)
(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)
(c) Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan "TAG-TAGGED-TAGGING" ni..

1. aku paling benci menunggu. So jangan la buat aku tertunggu sebab korang dah curi masa aku.
2. aku teramat-amat sangat paling tak suka dengan spesis manusia cakap belakang-belakang.
3. aku tak suka orang yang aku tak kenal, tetiba melawak kasar ngan aku....
4. aku paling pantang bila orang guna barang kesayangan aku tanpa pengetahuan aku.
5. memang banyak makan, walaupun badan ala-ala heliza kasim...... sehari x least 4 kali....
6. paling tak suka air berkabonat, air masak lagi best.....
7. seorang yang boros gila-gila bila ade duit.... tak tahu camna nak ubah....
8. aku memang segan nak mintak hutang dari member aku.... pandai pinjam pandai bayar...
9. teringin sangat-sangat nak naikkan berat badan...... sape ade cara??
10. aku bukan seorang yang struggle, tapi aku suka fokus dalam apa yang aku minat....
11. aku spesis yang suka berdebat ngan orang lain sampai aku menang.......
12. selalu lupa letak barang kat mana......... pastu mengamuk bila tak jumpa....
13. movie paling aku suka ialah citer dongeng yang bewarna-warni........ ex: avatar....
14. komik aku paling suka ialah Le Gardenie, dr dulu & selamnya KOT.... hahahaha....
15. memang tak reti nak dress up.... tapi suka bli barang yg berkualiti dr berkuantiti.....
16. makanan aku paling suka ialah makanan mak dan ayah aku.... semua sekali....
17.aku memang jenis yang suka melancong.... kalu boleh semua tempat aku nak pergi especially Jepun.
18. tak pernah bercouple secara serius dan monyet-monyet......
19. aku minat gila kat sorang nie, sampai sekarang, tp dalam usaha nak melupakan... stakat nie macam x boleh jer..... tak tahu la......
20. tak suka main game, kecuali plant vs zombie yg dibagi oleh Mere baru2 nie....
21. suka bela binatang, macam burung, kucing & hamster.... kat umah sewa pon ade. hahahaha...
22. aku nie jenis suka mendesak, so sape yg tahu, faham-faham je la erk....
23. aku suka makan buah delima...... lama dah x makan.....

*aku pun nak bagi extra gak boleh?? hehehehe*
24. aku jenis susah nak mesra ngan orang yang baru kenal....... tp ble dah kenal......
25. penyakit malas aku sampai sekarang tak boleh nak ubah......
26. baru-baru nie.... aku dah tergolong ngn manusia bermata empat..... aku dah pakai cermin mata.
27. bengang bila nak online brodband buat hal... mcm nak baling kat dinding jer
28. dalam proses mencari kekasih hati......
29. ciri-cirinya: baik, faham dengan perangai aku, tak suka tipu, kulit cerah dari aku. hahahaha..... solehah, hormat orang tua dan berpelajaran..... cerewet tak??
30.mintak korang baca dari no 1- 29 yang aku penat2 taip nie...

habis :)
aku mao tag :
cik icah
miz atien
pijat
farah
iylia

3 comments:

  1. ala ko nie cik icah.... dengki la. hahhahaha....

    ReplyDelete
  2. single tak lagi? please2 awek cun mali..keke

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.