Luahan-'Part time job'

KUALA LUMPUR tunggu aku!!


hari nie aku sampai KL
member aku ajak aku keje 'part time'
kat tempat keje die
keje 'catering' kat Damansara
walaupun cuti yang tinggal tidak cukup sebulan
tetapi aku nekad juga pergi
sebenarnya nawaitul aku
bukan la nak keje sangat sebab.....
aku just nak Jalan2 Cari Makan
kat KUALA LUMPUR nie
hahahahaha............
tapi keje pun bagus gak,
boleh tambah pendapatan
maklumlah, aku nie kan bukan senang sangat
duit gaji tu boleh la aku enjoy puas2
hehehehe....
tyra-bila nak belanja aku?
ko kan baru dapat JPA
hahahaha.........
bahagaia ko erk??
pape pon,
aku nak buat sesuatu sampai aku lupa ngan
bencana sem lepas
segala bala final exam yang
arghhh..... x taw nak cakap
tunggu je la......
(aku memang x tunggu pon)

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.