Luahan-Dilema

Degree Or Diploma??

Aish..... nie ialah kali pertama aku
pening memikirkan pasal pelajaran
sama ada degree atau diploma?
kalau orang yang tak faham
memang diorang suggest aku
buat degreee........
tapi masalah nyer,
degree yang ditawarkan ini ialah
dibawah program fast track iaitu
lanjutan terus budak semesta ketiga ke ijazah
tempoh nya ilah selama 4 tahun.
tak de beza pon kalau aku buat degree dulu
tapi yang best nyer,
aku dah dapat tempat yang selamat
lepas nie x yah susah nak pikir untuk apply degree
kos yang ditawarkan ialah
EC220 Sarjana Muda Kejuruteraan Awam
Kampus:UiTM Bukit Mertajam

masalah yang buat aku pening ialah
1)penempatan tak disediakan
2)aku takut biasiswa yang aku terima ditarik balik
3)takut aku tak boleh bawak degree nie
4)masa yang diberikan terlalu suntuk
5)barang aku belambak kat UiTM Arau


ramai orang yang sarankan aku pergi buat degree
boleh dikatakan hampir 98%
tapi aku tetap confius mana satu aku nak pergi?
kawan-kawan. tolong aku....


No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.