Luahan-Apa Dah Jadi?

10 Disember 2009

arghhhhh...... APA DAH JADI??
ape yang dah aku buat??

pagi nie aku bangun pukul 10.37pagi
bangun jer aku terus menghadap laptop
dengan tujuan nak tengok result yang di uar-uarkan kuar hari nie
aku pon 'log in' la kat UiTM student portal
then display la
"keputusan bagi semua pelajar akan dikeluarkan
pada 10/12/2009 pada pukul 10.00 malam"
aku pon amik buku twillight:breaking down n sambung baca
aku tunggu bila la kawan-kawan aku nie nak bangun...
sebab dorang janji nak gi Time Square
last-last pukul 6petang baru bangun
tunggu dorang bersiap nak kuar
aku pon cuba la skali lagi cek result
last-last terpapar jugak resulat aku
terkejut giler aku
biar betul??
aku x taw nak cakap ape
memuaskan atau tidak
tapi aku tetap bersyukur
"unexpected output"
sempat gak la aku cek result member-member aku
aku x berani nak cakap tentang result dorang
sebab masing-masing taw yang sem lepas
susah giler, dan jadi giler pon x susah camtu
aku pun kuar Time Square jalan-jalan
so that aku lupa apa yang aku tengok kat skrin laptop aku tadi

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.