Luahan-Ulang Tahun

6 NOVEMBER 2006

Hari Ulang Tahun Kelahiran Aku ke-19
walaupun tiada apa-apa sambutan
tetapi aku tetap merasai ertinya
semalam aku menerima cendrahati dari seorang teman
dan dialah orang yang pertama mengucapkan
"selamat hari lahir"
kepada aku,
terima kasih juga aku ucapkan kepada rakan-rakanku yang lain
Tyra,Diela,Afham & Bro
yang mengingati hari ini
Pagi tadi aku ada membeli 'newpaper' KOSMO
dan akudapat tahu
seorang celebriti negara kita iaitu AZNIL Haji Nawawi
turut lahir pada tarikh yang sama ngan aku
sempat jugakla aku ucapkan pada dia dalam blognya
kemudian aku merima satu ucapan darinya juga
melalui ruangan komen di post 'Luahan-Tak De Keje'
aku tak tahu la sama ada btol ke tidak
tetapi kalau korg klik pada nama Paknil tu
korang akan disambung terus ke laman blog
aznilnawawi.blogspot.com

aku pon x brape nak sure gak
adakah betul ke tidak paknil yang ucapkan tu
tapi kalau betul, terima kasih la erk....
kepada teman-teman yang lain yang turut mengingati
dan tak berkesempatan untuk ucapkan
terima kasih jgak aku ucapkan

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.