Luahan-Tekanan

Exam ECS208
Basic Solid Mechanics
Venue=Bilik Kuliah 13-11
Date=08/11/2009
Time=9.00am-12.00am

Subjek ini boleh dikatakan subjek 'KILLER, TOUGHEST'
bagi 'student' Diploma Kejuruteraan Awam Pembinaan
Subjek yang melibatkan pengiraan panjang dan berkait-kait
selepas habis exam MAT235, kami ada masa 2 hari
untuk mengulang kaji subjek ini
boleh dikatakan dalam sehari aku cuma tido selama 4jam
dan masa selebihnya ialah memberi tumpuan penuh kepada subjek ini
rutin harian yang begitu memenatkan dan meletihkan
aku dapat melihat tekanan yang sama dirasai oleh pelajar lain
terutama pelajar kumpulan ECD3Ee
kekurangan markah 'Cary Mark'
menyebabkan dorang seperti berputus asa
dan menyalahkan diri mereka dengan apa yang berlaku
aku x tahu macam mana nak gambarkan
tekanan yang mereka hadapi
ada sampai tak tidur lansung
kerana bimbang dengan exam yang bakal mereka duduki
tapi alhamdulillah aku dapat jawab soalan ECG208
walaupun tidak begitu pasti dengan jawapan diberi
Habis jer exam aku balik bilik dan qadar semua masa-masa tidur aku
MERDEKA buat sementara
tinggal satu subjek jer lagi CSC125

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.