Luahan-Tak Terkata


Hari nie mungkin jadi SEJARAH

mesti sume tertanya-tanya
apa kaitan hari ini dengan SEJARAH hidup aku?
tarkhnya 5 November 2009
walaupun bukan hari sepatunya iaitu 6 November
"HARI LAHIR AKU"
"pipit lahir kedunia"
tetapi aku tetap gembira
aku telah menerima sesuatu daripada seorang individu
yang perlu aku rahsia identitinya
biarlah persoalan mengenai siapa dia
menjadi rahsia buat selama-lamanya
"TERIMA KASIH AKU UCAPKAN"
benda ini semua dah cukup besar bagi aku
dalam memoir kita dalam persahabatan
Alhamdulillah......

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.