Luahan-Tak De Keje


(sejadah berdiri)
kalian pecaya tak kalu aku kata
sejadah kat atas nie tetiba bergerak sendiri dan duduk
seperti seseorang sedang menunaikan solat
mesti korang x percaya kan?
bertapa hebatnya sejadah tu
siap pakai kopiah lagi
mula-mula memang aku x berapa percaya
tapi sekarang 100% aku memang 'X' percaya
mengarut jer sumua itu
sejak kebelangan nie makin banyak kuar 'newspaper,
tentang cerita-cerita macam nie
yang x tahannya dorang macam nak compete jer
sejadah kat negeri mana paling banyak buat 'posisi'
macam dalam gambar kat atas tu...
Pelikkan, macam-macam cara orang zaman sekarang cari publisiti
*gambar kat atas nie ialah
hasil kreativiti aku ngan roomate aku
tension+torsion+stress jawab test
nie lah keje kami
tapi aku bagi tahu siap-siap
sejadah tu sebenarnya kami yang dirikan
pasni jangan plak ada yang datang nak menuntut
hajat or something else....
nasib bek sejadah tu x dipakai ngan helmet kat belakang tu
nanti ada plak cakap sejadah merempit
hehehehe....
MasyaAllah... apa aku merapu nie...

4 comments:

  1. Paknil nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Lahir. Semoga berjaya menjadi pemimpin dalam apa sahaja bidang. terima kasih atas ucapan yang sama pada Paknil!!!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih pak nil....
    thank you10000000000000000000x.... nie la adiah ary jadi pling berharga... hehehehehehe.....
    samalah kita mengharungi masa2 mendatang dengan azam dan matlamat baru... amin...

    ReplyDelete
  3. woi2.. pulangkan kopiah afham tu.. dy da bising pg pi xder kopiah... hahahaha...

    ReplyDelete
  4. dah, aku dah bagi.... sejadah 2 pandai amik jer tapi x pandai simpan. hehehehehe...... pandai berdiri, tapi x pandai plak nak terlipat mcm bntuk asal blik. plikkan? =)

    ReplyDelete

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.