Luahan-Kesakitan

Exam MAT235
Calculus 2 For Engineers
Venue=Dewan Lama@Dewan Sri Ketuhar
Date=05/11/2009
Time=9.00am-11.00am

Kepayahan tak perlu aku ceritakan
walaupun kelebihan aku pada subjek 'kira-kira'
tetapi hari nie, soalannya begitu memeningkan
bukan bermaksud aku tak dapat jawab tetapi
mengambil masa yang agak lama
disebabkan masalah kedua aku ketika dalam dewan tersebut
kesakitan yang memang sukar ditahan
'TANDAS!'
perkara ini lah yang keluar setiap kali
aku cuba mengingati rumus-rumus metematik
untuk menjawab soalan tersebut
kesakitan yang memang x pernah aku rasakan
"Jom La pergi tandas, x tahan dah nie!"
"Tunggu ar jap, x habis jawab agi nie. Nanti x sempat plak"
masa menjadi begitu penting bagi aku
sedetik bagai sejam aku menunggu
"Pelajar dikehendaki berhenti menulis"
selepas jer pungutan kertas dibuat aku terus meluru keluar
menuju ke tempat yang indah dan nikmat
hahahahahaha........
kelegaan jelas terasa
Nasib baik aku dapat jawab semua soalan

No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.