Luahan-Kegembiraan

Hahahahahaha......
alhamdulillah......
akhirnya masa yang ditunggu2x telah tiba
seronok memang tak terkata
terima kasih JPA
duit kali nie
terpaksa aku lunaskan dulu hutang-piutang aku
betul la perumpamaan "sikit-sikit, lama-lama jadi bukit"
tapi bukit hutang tak guna jugak
hehehehee........
camna pon saki-baki tu
boleh la aku beli apa yang patut
barang yang diidamkan juga rasanya mampu dimiliki
tinggal lagi janji ngan kawan-kawan
just tunggu.....
janji pasti ditunaikan
heheheheheh....

dan dikesempatan ini
aku ingin ucapakan
"Selamat Hari Raya AidilAdha"
kepada semua yang mengenali


No comments:

Post a Comment

Itinerary ke Korea & Koh Samui


Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan itinerary ke Korea. Sila klik SINI.

Download Itenarary ke Koh Samui di SINI.


Sebarang pemintaan melalui email tidak akan dilayan.


Untuk pertanyaan yang memerlukan jawapan dengan kadar segera, sila PM saya di SINI.